profile chat entries credits +follow home



Terima Kasih Cikgu
Monday, 2 January 2012@14:54
1/January 2011 :

Hari tahun baru kenn ?? First tyme jumpa C Teruna hati aku . Sapea ? Pepanday uh kaw orang carik tahu sendiri ^_^ . Nghee , sukesukesuke . Dy cakap nak datang petang . Tengahary uh ak tetdoe smpai lha petang . Dy call-II kate otw . Okayh , ak ta mandi punt . Masa dy daa smpay dpan umah , tatahu knp ak amik mase yang agak lame untk klua . Haaha . Ak rase macam sakayy je tapi yang jelasnye ak memang kelihatan rendah sikit dary dy . Sikit je punt -,- . Sakit tulang belakang ak jumpa dy . Yea , dy tego pasall kuku kaki ak . teros ak sorokk . Tedudok je ak macam patung buddha . haaha , bengonk btoll kaw ucuxk .

02/January :

Okayh , Teruna hati ak kate dy nak balik aryny so pagy toe dy nak singgah .

09:12 A.M
Nanty ucuxk datang dalam pukol 11 , 12 .

so ak punt dengan ta mandy agynye dudok tengok tb . tibe-II mamat ny send mset

09:38 A.M 
Tggu , ucuxk 0tw ny 

haihh pund*k lhe . katenye 11 , 12 . see ? kadang-II hubby ak ny cakap cam ngok-II je . ak punt kelam kabut lhe basoh muke , gosok gigi tuka baju ap bagay . dah , siap .

09:47 
Teruna hati ak da sampai dpan umah 

Haaa , jumpa dy kali ny . Ad satu ayat dy yang aku pegang sebagai janji . Dy cakap " ucuxk janji lpasny ta buat bby nangis daa " . Nghee , ak pegang janji kaw ucuxkk . Muahhhh-III . Sayang kaw . Rupa rupanya masa yang ak tngah jumpa c teruna hati ak ny . Cikgu bengkel automotif ak ad send mset ,

09:57 A.M 
Salam. Manda.., dah dpt tukar ke? Sy cikgu hamid auto

Dah dapat da cikgu . Baru ja dapat bape ary lpas .


11:51 A.M
Alhamdulillah . Dpt gak kamu tukar . Dpt tuka ke sek mane ?


Sy pun bersyukur surat tuka tu sampai . mintak tuka ke sek lama . SMK Sungai Kruit 

11:56 A.M
Oo yeke . Selamat bertukar ke sek baru dan selamat belajar . Tp sy duduk sungkai .. Kalau nk mintak pendapat dan pandangan sy jgn malu dan segan . Gtau sy . Bleh jumpe kat kedai dpn sg kruit .


Terima kasih cikgu atas sgale tunjk ajar dekat sy . Mintak maaf atas kesalahan sy dan sebab sy dah kotorkan nama auto . kirim salam sy jugak pada Cikgu Shubkhillah  . Wasalam ,


12:02 P.M
Jgan cakap macam tu , Manda . Bumi mane x d timpe hujan . Manusia mane x buat silap . X pe , ta de kotor pe pun . Bengkel kite mmg kotor punt . Penoh minyak hitam .  InsyaAllah sy akan sampaikan pd Cikgu Shubkhillah . Slamat berjaye . K , Manda . Kirim slam dekat mak n ayah . Wasalam .

Aku menangis masa mset ngan cikgu ;'( Seriusly cakap , Cikgu Hamid ny memang sporting abes . Dy ny pemurah , baik hati n pandai amik aty budak-II . Walaupun ak da buat salah , tapi cikgu Hamid still lagi oke n caring pasal aku . Terima kasih cikgu . Bukan semua orang boleh menerima kita balik bila kita da pnah buat silap .

CIKGU YANG TERBAIK

EN . ABDUL HAMID BIN OTHMAN