profile chat entries credits +follow home



Azam Tahun Baru 2012
Saturday 31 December 2011@23:59
Alhamdulillah . Sampai jugak tahun baru 2012 ny . Tutup buku lama bukak buku baru . Okayh , tahun 2011 memang tahun yang mencabar betull . Aku mencuba sesuatu yang baru iaitu belajar Automotif . Bukak-II enjin kereta ap bagay tapi sejujurnya . Aku memang minat . Dapat kenal budak-II dorm , n budak-II kelas Automotif n student-II Svosry . Korang memang gempak . Sayang korangg sgat . Yang kisah duka nya bila kena buang asrama , masok balai polis n macam-II agy . Kaw orang nak anggap ak jahat ? Go ahead , dearr . Heyy , nak tahu sesuatu ? Ta ad sape mintak nak berada dalam keadaan yang menyusahkan . Takdir . Macam-II yang belaku tahun ny . Tapi cukup lha semua toe hanya kenangan 2011 . Aku tak nak ingat walau satu punt daa untok tahun 2012 ny . Aku da janji nak berubah untuk menjadi lebih baik . Semua orang bole berubah atas niat dan kehendak diri sendiri . Aku nak setia . Nghee . Sayang ucuxk ak . Pasal skull plak tahun ny memang nak study lebih . Yea , spm-III . Nak keja balik yg tetinggal . Kaw ingat senang ? Nghee . Aku nak kurang kan berFB . kalu buleyh lhee . wee ~ Ap-II punt Selamat Tahun Baru n kepada kawan-II yang berSPM tahun ny , study lebeyh siked . okayh ? GoodLuck n kepada readers-II yang lain . Semoga hidup anda betambah rezeki dari-Nya , Aminn .

Pict-II d bawah ny antara yang terindah bagi 2011 . Yang sedih ta payah ingat . haaha ,

AUTOMOTIF





Photographer : Shahrul 




photographer : Chiep 

DORM S5 // SOROWRITY SISTER

Karnival antara teknik // SMV Manjung // 17.18&19 - April

Kek befday aku yang ditulis : K.I.T.A S5

Beffday Aku // 02-August

Petandingan debat antara IPT // Universiti Teknologi Petronas

Lapik meja S5 yang ad sign kami semua // Ny sign n text yg aku tulis

P/S : Ny adalah antara yang terindah buat saya . Terima kasih untuk semuanya . Tapi heyy , ianya hanya tinggal kenangan kenn ?? kenangan yang tak akan di lupakan ;)) Sayang kalian semua . Semga berjaya dalam hidup . Doa aku sentiasa mengiringi korang . SELAMAT TINGGAL 2011 .